Äntligen är det över!

Har inte skrivit på länge nu, men så är det när man har viktigare saker för sig...
Idag hade vi projektinlämning!
ÄNTLIGEN...de gångna veckorna har varit fördjävliga!
Men nu är tidningen äntligen färdig och den dödtråkiga rapporten!
Tidningen blev SKITBRA!!! och det inte bara vi som är självgoda...=P
Och ikväll kommer Love! =D
Kan det blir bättre...
Det är bara en sak som fortfarande plågar min själ - uppspelningen imorrn!! =P
Inte nog med det har Love och jag ettårsdag på Söndag =D
Tänk att ett år kan gå så fort...
 
Nu måste jag skynda mig att slå in loves present och sen sticka iväg och fira Mickan och Rebecka =D
Undrar när man ska få ta det lugnt igen....
Kan också nämna att jag till allas förvåning var en av vinnarna i skolans lyriktävling =P
Sånt är ju alltid kul...

Glöm inte nu att köpa ett ex av Gymnasisten när den kommer ut i Din butik ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0