Påsklovet!

Så var man hemma igen, efter ännu en vistelse i Halmstad.
Kändes jobbigt att lämna Love, men ska bli kul att träffa alla tjejer igen! känns som det var år sen!
Längtar inte lika mycket efter allt skolarbete dock...blä!

Vi har hunnit med en hel del iallafall...och en hel del klättring!
Sammanlagt tvingades jag klättra fyra dagar och se den 2,5 timmar långa oredigerade klätterfilmen två gånger
Men det var faktiskt väldigt roligt =)
Jag har både repklättrat ute och bouldrat ute, vilket var lite småläskigt!
Störst framsteg gjorde jag nog igår när vi klättrade inomhus! Love blev väääldigt stolt över mig ;-)

På lördagen var det vääldigt fint väder då gick vi först en promenad på stranden:
image64
Vackert!!


Senare åkte vi till Grötvik, där jag fick repklättra! Coolt!!
image61
Jag besteg en jättehög vägg!!

image62
Puuuh! äntligen nere med alla ben i behåll..

image63
Väldigt vackert var det även där!


På dagarna när Love jobbade, pluggade jag mest, eller umgick med Loves galna hundar...
image65


På söndagen tog Jonas med oss till ett nytt klätterställe inne i trollskogen!
image66
Där fick bouldrade jag utomhus för första gången...
Väldigt läskigt med tanke på att man klättar utan rep, och ni ser ju hur hög väggen är =P

image67
Min biffiga pojkvän!


På onsdagen körde Per iväg Lotta in till stan för en shoppingrunda och eftersom jag ändå var ledig passade jag på att följa med!
Efter att ha tröttnat på Halmstads kyla, då de inte har några varma sköna shoppingcentrum som vi i Norrköping,
 tog vi även en sväng ut till Tylösand för att ragga badgrabbar!
Dessvärre var det lite blåsigt så strandboysen hade inte hittat dit än! ;-)
image68
Lotta letar förbrilt efter snyggingar!


image60
Älskar dig!!


Nästa gång blir det ettårskalas...

Kommentarer
Postat av: FIlle

Du är så välkommen hem så! Så att vi kan jobba med projektet;)

2007-04-10 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0