Sommar i Halmstad!

Jag man kan ju inte klaga på vårvädret här iallafall!
Igår gick Love och jag runt i t-shirt större delen av dagen och glassade i våra glajjer! ;)
Jag tog även en sväng på vattnet, som dock inte var så varmt ännu!

Trots att jag bara har varit här ett tag har vi redan hunnit med en hel del =P
I Lördags var vi en sväng hos Jonas (Loves sambo) och tittade på hans nya frilla, mycket snyggt!
Sen tvingade Love mig att gå hem där ifrån (säkert 5km!!!) med en jätte tung ryggsäck!
Eller tvingade och tvingade men jag var ju tvungen att bevisa att jag orkade, eftersom han underskattade min styrka så brutalt!
Senare på kvällen var vi på inflyttningsfest hos Dafen och Rebben =P
Den 2,5 timmar långa, oredigerade klätterfilmen var faktiskt inte så långtråkig som jag trodde att den skulle vara.
Den var till och med riktigt skojjig på sina ställen =)

Igår började dagen med att Love friade till mig!
Jag började genst planera vårat fina strandbrölopp och vilken klänning och frisyr jag skulle ha.
Naturligtvis var det inte mer en ett dåligt aprilskämt...elakt! =P
Sen gick vi iaf en promenad på stranden och grillade korv (eller korvbröd för min del) ute i stugan!
Sen åkte vi ut till Grötvik och klättrade!
Wow! jag klättrade repklättring för första gången (förutom en gång i mellanstadiet men det gills inte!)
Första leden sajtade jag (eller nåt) betyder iaf att man klarar den på första försöket!
Att leden var graderad till en 4- (typ skitlätt) och var döpt till "Liten och Ful" har ingen betydelse! =P
Kul var det i alla fall!

Nu ska jag skriva artikel om hur man ska klä sig på de olika gymnasierna i Norrköping...=S

Kommentarer
Postat av: åsa KOM HEM EMMA!!

Hahaha det var det bästa aprilskämtet jag hört :D

2007-04-02 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0