EGO!

Borde egenligen sitta och skriva min debatt artikel om rikas påverkan på miljön...jada jada!
Men Fille informerade mig om att det skulle vara en massa fakta i..så då blev det genast mycket tråkigare..
Vart ska mina relevanta åsikter få plats liksom?!!?

Så på grund av denna vetskap började jag istället att packa tills imorn!
Det var när jag stod och rotade bland mina elaganta toppar och tajta byxor som jag hittade några gamla fosiler - min festivalen-tröja, mina randiga hängslen, alla mina hemmagjorda kjolar...
det slog mig då plötsligt hur länge sen det var jag använde dessa kläder
(bortsett från min lilla revolt för nån månad sen då jag var tvungen att ta på mig min regnbågsfärgade tröja och mina neon-benvärmare. vilket för övrigt inte orsakade så stor uppståndelse som jag trott=P)

Ne, jag inser hur städad stil jag har skaffat mig...jag ser ju nästan ut som Lotta!
inget negativt i det...det är bara det att jag saknar mina gamla kläder ibland...
Nu ska jag väl inte säga att min stil har förändrats radikalt och vissa saker saknar man ju verkligen inte!!
167597-35



Jag menar: Hur kan någon matcha en ful gul tröja med en ännu fulare skjorta?!?!!?!?! (och ovanpå detta en blå tunga)
Ofattbart!!







För att ni yttligare ska förstå mitt dilemma följer här ett antal bilder på MIG =D


167597-28




Tyvärr hittade jag inga bilder när jag körde hip-hopstilen....
Detta tar jag som ett tecken på att jag antagligen bara har inbillat mig att jag var hiphoper, för att impa på folk =P








167597-32





Det var inte helt ovanligt att jag sprang runt i bara nattsärken! Oh, där är min Jörgen-tröja också =D (jag springer inte så där fult i vanliga fall....)








167597-33




Här är min kära E-tröja...(står för Emma och inget annat =P) Snygg frilla har jag också asså!
Lotta är inte helt ful hon heller ;)








167597-27





Hur kan man inte tycka denna tröja är snygg?!!?!?
jag har ju gjort den själv för fasen!!!









167597-26





Ohhhhh.....fest i valen =)
och min snuttepluttesyster =)










167597-30






Pjamasbyxor.....igen =P
Hur fasen har Lotta alltid kunnat se så snygg ut genom alla åren?!?!








167597-29





Snygg dress, men vilken ful frilla!
och helena i blont!! =O











167597-34






Detta var ju nu i sommar!!!! ofattbart!









Hittade dock inga bevis på min nya elaganta klädstil....hrm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pjamasbyxor!!!! Det är bara att kolla på bandet från ditt land då jag snacka skit om dig...

2007-02-15 @ 20:04:04
Postat av: Fille

Pjamasbyxor!!!! Det är bara att kolla på bandet från ditt land då jag snacka skit om dig...

2007-02-15 @ 20:04:06
Postat av: Anonym

Ja men Emma. Det var ju säkert mer än ett år sedan jag sa till dig att jag gillade din nya stil :D Och du skrek NEEEEJ hahaha ;)

2007-02-16 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0