Emmas allahjärtansdag-dag!

Idag har det varit en mycket spännande dag!
Den började inatt med att jag låg och vred mig och inte kunder sova förens klockan närmade sig småtimmarna!
Sen gick jag upp vid sex..
jada jada jada...inget spännande hände...jag fick inga rosor av någon, fast jag tjatade på lollo hela dan =(
På svenskan fick jag tillbaka mitt CV (som vi hade som uppgift att skriva).
Sylve gav mig högsta betyg (tack Sylve), så om jag inte får jobb nu så ska jag överklaga!!

Efter skolan gick jag hem till min kära broder och drack kaffe =)
Dessutom fick jag träffa hans flickvän för första gången. hon fick mitt godkännande =P
Sen fick jag massa födelsdagspresenter! WIIIH!!!
En skiva me Kenta, coola solbriller och lite rökelse (pappa kommer iof döda mig om jag använder det i vårat hus)
Efter att jag snått åt mig ett antal dvd-filmer hos Pelle (ska bli oootroligt spännande att se "Torkel i knipa") begav jag mig ner till stan igen för att gå på aerobics-pass med Per-Anders (vilket för övrigt blev en ganska svettig upplevelse) =D

Nu har Love och jag äntligen bestämt vad vi ska göra på lovet.
Det blir varken skidresa, Köpenhamn, Prag, Oskarshamn eller Ishult eller vad det nu var, tältning i Karlskrona, Fontan....
Ne, vi stannar här i gamla goa Norrköping, efter en snabbis till Halmstad över helgen! =D
Om Åsa och jag får som vi vill blir det möjligen en tripp till Bodabergborg för att leka lite!
Dock var våra vänners intresse för denna eventuella utflykt inte lika starka som våra ;o)
Ska bli jävligt skönt med lov(e) iaf, för just nu är allt bajs!
jag känner inte ens för att skriva en debattarktikel om de rika människornas negativa påverkan på miljön...vilket jag i vanliga fall sett som en mycket spännande uppgift =P

Nej nu ska jag sova, för det är iaf något jag behöver!

167597-24
Lotta och jag snuskar oss som vanligt! =P
167597-25
Kenta är en riktig snygging han!!





Kommentarer
Postat av: åsa nisse

Hahahaha hett kort :D Har pratat med lite mer folk som inte var så sugna på att åka till bodaborg. Vart har ni er tävlingsinstinkt människor? Jag trodde alla drömde om att vara med i fångarna på fortet!

2007-02-15 @ 10:42:55
Postat av: Fille

Jaaa, jippi att ni stannar i vår härliga stad!!:D Då blir det för er att umgås med mig hela lovet då:P

2007-02-15 @ 20:00:02
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0