Emmas kvällsbok =P

Då var man ensam igen...
Vakna med endast Teddy vid sin sida...
Gör två koppar kaffe istället för fyra...
Enda sällskapet till frukost är Folkblat´...
Snyft!
Det har varit en väldigt bra vecka med min älskade iallafall..som alltid =)

I halmstad hängde vi mest på klätterklubben som alla coola hallänningar gör =P
I Norrköping gjorde vi mycket annat intressant...
typ det jag skrivt om innan!
Tyvärr slutade Loves o min partykväll med Trokel i Knipa och chips =P
eller tyvärr o tyvärr, det var utsökt trevligt det med =)

Sen har vi firat födelsedagsbarnen Lotta o Fille med lite tårta!
Båda blev som tagna på sängen ;o)
Dom är ohyggligt glada att dom äntligen är lika många år som jag och får vara med i min coola liga =P
Måste även tillägga att min tårta till fille blev öerhört stilig!! (kolla henens blogg =P)

Imorgon ska jag kolla på balklänning med Fille och mamma (som behövde en hel del övertalning för att följa med). Jag förstår inte varför ingen vill ha något med mig o balen att göra =(
Jag får väl annosera på blocket efter en kavalier också =P

Nehepp...om man kanske skulle ta och krypa ner i sängen me Uffe då!
Love är ju ändå inte här....=P

167597-37
Love och jag på helvetesbussen från Halmstad till Norrköping!
Fast denna gång var resan inte lika helvetisk =)

Kommentarer
Postat av: felicia

Men Uffe är ju inte fy skam!

2007-02-27 @ 15:11:14
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0