=(

Sitter är och tjurar på all dum elektronikskit!
våra dumma skrivare funkar inte som den ska!
så nu är det inte mitt fel att jag inte kan uppvakta någon på kommande påhittade komersiella högtid!
jag har iallafall gjort ett försök!!

Försöker även komma på vad Love och jag ska ta oss till på lovet!
Vi fick ju inte följa med Åsa till nordpolen, så nu måste man ju komma på nåt eget =P
Jag har kommit fram till att vi borde åka till Prag på påsklovet iaf!

Förövrigt är detta en väldigt seg dag som jag har spenderat med att inte göra ett skit!
SEEEEEGT!

För att liva upp stämningen lite kan jag ju berätta vad jag gjorde igår!
hanna och jag åkte skridskor...=)
första gången på några år så det blev väl en "Bambi" 
Det var det, det!

Nu ska jag göra något viktigare än att sitta här!
167597-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0