I en kvinnas värld...

Det jobbigaste med att vara kvinna är inte att slå sig fram i en mansdominerad värld....nej nej
Det är inte heller att skita ut ett foster eller förblöda en gång i månaden...nope!
Inte heller allt om skönhetsidealet, att alltid vara snygg o smal....no way!
Inte heller det faktum att om man har långt hår måste man borsta det minst en gång i veckan....även om det kan vara jävligt jobbigt!
Inte att man jämt måste raka sig överallt...(Okey, överallt var o ta i. Jag har som tur inte fått skäggväxt än..)
Även om det kan vara jobbigt att man varje dag måste krigsmåla sig för att någon ska känna igen en, så finns det inget som slår detta problem!

Genomskinliga, plast, BH-band!!!!!!
jätte smart uppfinning, visst!!
Men hur i helskotta reglarar man storleken på dem!??!?
För att rubba den lilla plastmojängen ens en millimeter, måste man ju för fan ha minst fyra händer och två griptänger!
Jävla skit grej!

Jag förstår om ni män inte kan föreställa er hur jobbigt detta måste vara!
Det är nämligen obeskrivligt!

167597-36
Till alla singelkvinnor (eller kvinnor med bristande män):
Skaffa en liten vän...man kan ha den som öronkliare också =P



(Och till alla som inte känner mig: jag är sällan seriös...)

Kommentarer
Postat av: Fille

Dagens I-landsproblem;)

2007-02-18 @ 20:18:25
URL: http://feliciaalsbjer-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0