Oh La La!!

Jag säger bara det!! Lindvallen 2007, fan va kul det var!! =D


Så här spenderade vi dagarna:
- 1-2 timmars skidåkning om dagen. Vi gled bäst i hela Lindvallen (iaf på rumpan =P) Första åket gick riktigt bra för min del: jag vurpade efter två meter. (Det såg faktiskt ut att vara mysig pudersnö i landningen, men det var is!!!! =P)
- 2-3 timmars After ski om dagen. Vi ägde hela After Skin. I alla fall de tre första dagrna, innan den äldre generationen kom och tog över hela alltet, päjnsamt med fulla gamlingar! =P
- 3-4 timmars festande nästan varje dag! TJOHO!

Inte mer än rätt att Lotta och Åsa spenderade mer pengar på After Skin än på liftkortet!
Själv snålade jag till det på båda ställena, vilket gjorde att jag missade skidåkningen sista dagen och fick sitta och sega framför Top model alldeles ensam=(  Inte blev det mycket cider på After Skin heller...
Men vem behöver cider på After Skin när man har en hel vindunk hemma =P
Om man är tuff tjej och lärt sig dricka öl, är det ju inte så svårt att bli bjuden på After Skin heller..haha!
Man är ju lite poppis som tjejgäng alltså...dock var de flesta som raggade på oss män i åldern 50+!
Vi hittade trots allt ett trevligt gäng "Kalmar"-grabbar i något yngre ålder, som vi våldgästade några kvällar! =P

Vi hann även med lite bastubad och mys i stugan. Sista kvällen tänkte vi gå ut o äta, men ingen sa att man var tvungen att beställa bord en lördagkväll, så vi fick köpa färdigmat i affären istället =P

Hela veckan har varit väldigt lyckad! =D
men nu är man tillbaka i verkligeheten igen och måste plugga =(
tungt när man inte varit i skolan på nästan två veckor....
Det ändå jag ser fram emot nu är att min snutt kommer på fredag =)

Nu ska jag lyssna på After Ski-låtar och tvinga folk att skicka bilder till mig!

"Handen på höften och i alla tider och som alltid, vill jag ha dig!
Handen på höften och håret i en flagga på din kvinnostjärt. Jag vill ha dig!"
Vadå?!!?!? Uffe sjunger så!!

167597-20
På bussresan på väg till Sälen! Allsången var väl sådär....

167597-18
Mickan o Rebecka värmer upp för backen!

167597-21
Åsa o Helena latar sig i sitt liften!

jag o potta
Lotta och jag är lite hurtigare och orkar stå på benen...iaf i liften =P

167597-16
Men ser man på, vilka proffsiga glidare!

167597-19
Efter en hård dag i backen, "varvade" vi ner med lite After Ski!

167597-17
Kolla vilka snyggingar som uppträder =P plus en cool lite hårdrocksbrud!

167597-15
Så var det en massa killar som hängde efter oss hela tiden också...hrm! ;)


Nu ska jag ringa Love!
natti!


Kommentarer
Postat av: Fille

Åsa! Vad är det för hand du har på axeln??? Fyyyy:P

2007-02-06 @ 08:54:40
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se
Postat av: Åsa

Helenas ser du väl! :D

2007-02-06 @ 15:49:11
Postat av: Henke

HAHAHA! Hur fel kan man höra, fast det kanske inte är så lätta att höra vad ett par sluddrande killar sjunger, "Kvinnostjärt"????? Till norrköpingsgänget,här får ni lite hjälp med å lära er texten,

Ulf Lundell - (Oh la la) jag vill ha dig!

Handen på höften som i alla tider och
som alltid vill jag ha dej.
Handen på höften och håret som en
flagga på ditt kvinnoskepp.
Jag vill ha dej!
Får jag komma ombord, jag måste närmare,
det här rummet är som oceanen.
Det där tunna tyget över höfterna.
Jag måste ut och hämta luft på altanen,
och jag sa:

Oh la la Jag vill ha dej!!!

Jag vill ha dej trots allt.
Jag vill ha dej ändå.
Jag vill ha dej utan sans.
Jag vill ha dej just nu,
utan väntetid,
utan förklaringar och helst utan dans.

Jag vill gå härifrån och ta en taxi fort.
Jag kom hit bara för att jag vill ha dej.
Jag vill ha dej.
Jag vill ha dej, är det riktigt klart eller
ska jag förklara mig?

Ooooo la la...

Jag har revolvern i fickan och vässade tänder.
Kom och ta hand om mina skakande händer.
Jag hukar bakom sten och väntar som ett djur.
Jag har inget hum alls om kölappar eller tur,
för jag sa:

Ooooo la la...

Jag vill ut härifrån från drinkar och minkar och
den här rakbladsmusiken.
Jag vill ha dej för mej själv i en taxi på väg hem
genom nattrafiken.
Handen på höften.
Min hand istället och tungan i ditt öra.
Och finns det ingen taxi så snor jag en bil och
sen så får du köra.

Ja, jag sa: Ooooo la la...

2007-02-15 @ 19:52:57
Postat av: Anonym

Hahaha jag älskar det där skidkortet. Du ser ut som en minimänniska och Helena ser ut som en bjässe ;D

2007-02-17 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0