Grattis Emma!!

Tack tack!

Så fyller man alltså 19 år idag då....
börjar känna mig riktigt gammal!

Igår var det fest ute på landet med kompisarna...och Patte...
det var skoj!
fick massa fina presenter:
- Biljetter till Laleh-konsert
- Sprit och Choklad
- En väldigt passande "Bäst på fest-medalj"
- En konstig rosa pinne som vibrerar...hrm...
Tack si mocka!!

Har även firat med familjen och släkten =)
Jag fick en ny MOBIL!!!! =D
Så om alla undrar varför jag inte svarar på mitt gamla nummer så...
inte för att det är så många som brukar ringa...
sen fick jag överta pappas gamla systemkamera, till min systers förtret! hihihi

Det ändå tråkiga som hänt idag är att Love åkt hem...=(
elakt o åka på min födelsedag...snyft

Tack till alla er som uppvaktat mig....(oj nu låter jag som 50..)
och alla som inte gjort det...jag vet att ni tänker på mig ändå =)
Nu ska jag SOVA!!


Kommentarer
Postat av: HELENA

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! tänkte skicka ett sms...men kan ju inte ditt nya nummer :P

2007-01-21 @ 22:10:54
Postat av: Fille

Min lilla pensionär;)

Och stackars Patrik, haha:P

Pusspuss!!

2007-01-22 @ 20:25:05
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0