Hej hopp!!!!

Nu sitter jag här i Halmstad då....

allt började när jag gick upp för trappan i förrgår.
jag insåg helt plötsligt att jag var ledig två dagar i rad!!
så varför inte lika gärna sticka till Halmstad en svväng då?!?!
sen blev jag ännu mer taggad när Fille (eller nån) kom med den exeptionella idén att sticka hit utan att säga nåt till Love. tihi!!
efter att ha blivit avskräckt av både mamma, Fille o Åsa som alla sa att jag skulle hitta honom med en annan kvinna, tog jag ändå mod till mig och bokade resan o stack iväg
Gud vad jag är spontan o crazy!! =P

problemet var bara att veta vad jag skulle göra när jag kom hit. Jag tänkte först sticka till klätterklubben, men var rädd att hitta honom flörtandes med småtjejerna, så jag gick till H&M istället och shoppade lite, sen stack hem till hans föräldrar =D  Där fick jag mat!!!!!!!
Man kan iaf säga att Love blev liiiite förvånad när han fick se mig sitta i soffan med hans syrra när han kom hem!! HIHiHI! Jag har aldrig sett honom fnissa SÅ mycket...

Nu försöker jag utnyttja men lediga tid när han är jobbet genom att plugga....går sådär...
jag kanske skulle diska o städa lite istället =P

här kommer lite bilder ifrån min 19års fest iaf =)

167597-7
Charlotte är lika galen som hon ser ut!

167597-6
Petta var förvånadsvärt bra på Piraten, trots att det var hans debut....(oj Patte menar jag)

167597-5
Per-Pirat är ju trots allt kung...

167597-4
Pirat, eller bara Mojje....avgör själva! =P

167597-3
Robin och jag är alldelens för sofistikerade för att göra grimaser!
(och Nej, jag är inte gravid!)

emma19år
Ölspelet...Tjohoh!

167597-8
eller bara mys...;o)

Baj baj! nu ska jag flyta vidare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallar du min pojkvän mojje????:O
och inget kort på mig???:O
nu blir jag ju besviken:P
pusspuss!!

2007-01-24 @ 16:30:26
Postat av: Mikaela

Jag är oxå besviken, inget kort på mej :( men jag försvarar lite att du kallade robban mojje:P

2007-01-25 @ 00:12:26
Postat av: Mikaela

Coolt att du vågade åka till Halmstad oxå:) blev lite chockad:P hehe ses när du kommer hem

2007-01-25 @ 00:13:23
Postat av: Emma

Jag tar emot kritiken och ska försöka bättra mig =P

2007-01-25 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0