Hej igen!

Jaha...
nu är det alltså meningen att man ska underhålla en sådan här blogg också...
man måsta ägna tid åt den minst några gånger i veckan..annars dör den väl!!
eller så tröttnar läsarna!
enligt Åsa måste man underhålla läsarna genom att skriva flera gånger varje dag!!!!
herregud, vad har jag gett mig in på!?!?
jag som knappt klarade av att ta hand om min groda, som skulle matas var 14:e dag....
Emma med en blogg är lika ödestigert som Fille med en hamster....

aja, jag får väl skriva något så kallat vettigt då...
jag har förstått att detta går ut på att skriva så mycket om sig själv som möjligt
helst ska man vara djup också
men om man inte klarar av det får man försöka vara rolig
jag sattsar ju hellre på det senare alternativet, då jag har tidigare erfarenheter av folk som försökt vara djupa men som inte kom längre än till badhusets baby-damm!

Jag har precis tagit avsked av min kära vän Felicia, då jag tvingade henne att komma hit och underhålla mig, när alla andra skulle ut och roa sig! (mitt partyhumör var nämligen inte i toppform)
däremot är min kropp i toppform nu efter Filles och mitt svettiga pass ; )

Jag är dock fortfarande lite ringrostig efter gårdagens hårda prövningar
dessa innefattade att jag agerade försökskanin på sjukhuset, till mina kära vänners projektarbete.
jag tvingades ta blodprov, röka 3 cigg och ta blodprov igen!
jag är allt en vänlig själ!
man måste ju ställa upp för sina vänner liksom, och för vetenskapen!
jag fick iallafall fina belöningar för det:
det som var kvar av ciggarettpaketet och det som var kvar av Helles Mer =D

Nu ska jag försöka få tag i min älskade!

Hjälp, vad det blåser!
hoppas inte huset ramlar!!

ps. lägg märke till den söta bakrunden!! HA HA HA!

Kommentarer
Postat av: Fille

Nu tycker jag att du är elak.. den där hamsterkommentaren alltså...:( Menmen...

2007-01-14 @ 20:40:04
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se
Postat av: Åsa

Bra början, nu skriver du sisådär 3 såna inlägg om dagen så inte läsarna sviker :). Alla som läser ska veta vilken ädel hjälte Emma är som offrade sin hälsa för vetenskapen!

2007-01-18 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0