mat!!!!

Tjoho!!
idag slipper man att laga mat iaf!
sitter och väntar på att min kock ska bli färdig me soppan =D
Underbart!!
jag har inte diskat en enda gång idag heller...så nu ser det ut som fan!
hmm..det luktar bränt här...måste se vad killen sysslar med egentligen!

Imorn åker jag hem...kommer missa Loves tävling också, för bussen 8:20!! blää
sen är man knappt hemma innan det är dags för sälen!! YEAH!
jag har redan bett mamma ta fram lakan, så jag inte ska glömma dom iår med! =P
Det kommer bli askul!! =D

Jag tror nog tyvärr att jag inte kommer kunna hålla mitt nyårslöfte om att få MVG i alla ämnen fram till sommar...ska man få MVG måste man nämligen vara i skolan har jag kommit på! =P

Nej nu ska jag gå o kyssa på min älskade!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0