Tut tut!!


Igår åkte jag ambulans!!!
WIHHH!! =P
Loves pappa satte till och med på blåljusen, (eftersom love och jag hade såååå brottom hem)
Coolt va?!!!?

Jaha, idag ska jag kanske ta fasta på mina idéer om att städa lägenheten....eller iallafall laga mat =P
sen kan jag meddela alla där hemma at jag nog inte kommer hem förns på lördag
(som om någon lärare frågar efter mig imorn är jag sjuk =P)
Love har nämligen tagit ledigt imorn...bara för min skull
och då vore det ju ganska elakt att åka iväg!!

Ikväll ska jag äntligen få umgås lite med min älskade...hittills har han mest jobbat =/
Vi ska gå på bio!!! förhoppningsvis...
tyvärr kommer vi inte dricka upp min "lilla" vinflaska...
love är en sån här seriös typ som ska tävla på lördag (han kommer förövrigt vinna =)
och när jag tänker efter så ska ju faktiskt jag ut o piska skiten ur alla i backen på måndag
då kanske det inte är så smart att ladda med vin =P

jag har kommit på att man inte ska skriva långa ointressanta blogginlägg för att hålla kvar läsarna...
så nu är det dags att jag ändrar taktik...
jag lägger därför ut lite utmanande bilder ;)

Måsta bara berätta att Halmstas lokan tv-kanal är oootroligt spännande!
jag har redan sett ett repotage om Europe och ett om Lustgården =P
Man kanske skulle skaffa fler sig lite kontakter i Halmsatd innan man blir som en pensionär när man kommer hit...
undrar om dom har någon syjunta här.....


167597-10
Fille är du nöjd nu?!!?!!?!?

lotta o jag
Haha Loves syrra undrade var Lotta egentligen försöker sig på! sexighet!?!?!

Jag är ledsen Mickan men Love hade inga bilder på dig på sin dator....=(
Du får skicka några till honom!

Nu ska jag gå o handla om det inte kommer nåt mer spännande på Halmstas lokalkanal...
OH nu pratar dom om klättertävlingen...
helt otroligt underhållande!

Kommentarer
Postat av: NISSE

Lördag? Hmm jag har en svag misstanke om att du kommer strunta åka med till fjällen och utnyttja din ledighetsansökan till att stanna i halmstad. Tro inte att du kan komma undan med det bara!

2007-01-25 @ 12:22:41
Postat av: Fille

Haha, tack;)

2007-01-25 @ 20:35:26
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0