Ja hallååå ja...

Sitter här och pustar ut efter en jobbig "första dag på jobbet dag" på hotell tylösand...
Här i Halmstad rasar jobben in förstår ni! =P
Det var en ganska lyckad första dag iaf... dom serverar väääldigt lyxig mat (och fika) och jag var näästan inne i  herr Ljungbergs rum =P

Nu ska Love och jag ut till stugan över helgen och vara hundvakt! =)
det skulle ju vara oootroligt mysigt eftersom solen har börjat våga sig fram nu efter nån månad i dvala, tyvärr ska jag jobba hela helgen =/ men det blir nog jäkligt mysigt ändå! =)

Jag har föresten skaffat bilddagbok eftersom jag insåg att jag mest la ut bilder här på bloggen och inte skrev så mycket...så ni kan gå in där o kolla istället http://impish.bilddagboken.se
men jag har inte uppdaterat på ett tag för jag är en sån hårt arbetande kvinna =P

Om ni ändå vill se mitt fejja kan ni gå in på http://www.moblos.com/spritezerosweden
där får ni se när jag var inne i sprite-zeros husvagn och svarade på dumma frågor....

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: lotta

ja jag förstår att du e väldigt upptagen eftersom du inte änns kan ta dig tid att ringa din gamla barndomskamrat o granne i norrköping. men du jobbar väl dygnet runt..

2007-07-15 @ 19:51:19
Postat av: anna maria

halloj syrran! jag har med skaffat blogg nu (efter bilddagboken) - vi kör i omvänd ordning :P
ser fram emot söndag när du kommer hem :D det är lite tomt här utan dig och ditt telefonpratande och kakabakande.
kram sis

2007-08-16 @ 03:07:39
URL: http://annabitar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0