Halloj!

Snart har jag varit här i två veckor!...känns inte som om det är så lång tid =P
Fast jag har saknat er där hemma en hel del också! men imorn kommer jag hem igen =D
Jag jobbade en hel del förra veckan, så nu kommer jag bli stenrik!
Tyvärr blev det inget festande för mig och love nu i helgen, för jaga lyckades smitta netr love med min förkylning som fortfarande håller i sig sedan studenten. Så nu ska jag hem och kurera mig. jag tål nog inte västkustluften =P

Trots allt jobbande har vi hunnit med en del på beachen också =P


image99
Förra helgen var det tävling på klubben..love kom sexa =)

image101
Love gör konster på studsmattan...(inga kommentarer om badbyxorna =P)

image102
David och Love leker pajjasar!

image103
Två ruffstottar på stranden!

image104
Strandtennis nere på Knebillorka.

image105
Loves och mitt kärlekshjärta!

image106
Farväl Halmstad! (iallafall för en vecka..)

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Härliga bilder!

2007-06-24 @ 21:09:45
URL: http://mattlan.blogg.se/
Postat av: Fille

Hjärtligt välkommen tillbaka!!:D Och så räknar jag med party på lördag (INTE fredag), bara så du vet!:D Puss!

2007-06-25 @ 19:28:20
Postat av: åsa

JA på lördag smäller det :D

2007-06-28 @ 12:59:49
Postat av: Hanna

ingen tar din blogg pa allvar langre. borja blogga igen.

2007-10-12 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0