Rapport från Halmstad!

Hej alla glada där hemma! om ni inte alla är jättemelankoliska bara för att jag har åkt vill säga =P
Här är det ingen vidare värme att tala om, så man blev ju lite lurad på konfekten kan man säga...

Annars har alla varit bra, förutom resan hit.
timmarna mellan göteborg och halmstad var nog de längsta i mitt liv. detta på grund av en sådan smärta i örat att jag inte kunde sitta still...men den hemska öroninflamationen la sig så fort jag fick hålla om min älskling och invadera hans rum med alla mina kläder! härligt att få sprida ut sig lite! =P

Idag var jag på min första arbetsdag på maxi! (vilken gick ut på att plocka upp varor)
Det gick ganska bra. Jag lyckades inte krossa några marmeladburkar iaf =)
Däremot hade jag lite svårt för kniven som man skulle skära bort plast med..
Efter 5 minuter hade jag skurit mig på minst tre ställen och efter en timma hade jag slarvat bort den helt =P

Efter en krävande arbetsdag var jag tvungen att skynda till nästa anställningsintervju.
Det gick nog ganska bra, så på måndag ska jag "utbildas" till Medlemsvärvare...(sånna som går runt på stan och raggar bidragsgivare) Får väl se hur det går...
Dessutom har loves snälla kompis hört sig för om ett jobb som städare..natt =P
Det jobbiga nu är att jag inte vet när jag kommer komma hem...nu kanske jag måste jobba dom två kommande veckorna också...=/ Men nån gång kommer jag hem iaf =)

Nu ska jag ge love en kram, sen ska jag väl ta itu med disken och maten, medans love hoppas runt på hustak =P
Tuudeloo!

image95
Innan jag åkte var tjejerna hemme hos mig och fikade på min balkong och lekte pajjasar i min trädgård =P

image96
Sen gick vi hem till moa och grillade md massa folk. moa var dock nära på att spränga alla i luften med gasolgrillen...precis som i nian när moa skötte gasolbrännaren...Gasol och moa är ett helt omaka par!

image97
Såå söta dom kan vara!!! =) Detta var i  helgen när vi gick på marknad och lalla runt på stan...

image98
Nu är jag här med min snutt!! (lägg märke till den fina tröjan som jag köpte till love i inflyttningpresent =P)

Kommentarer
Postat av: Helena

Fick inte säga hej då till dig ju!!!! =(

2007-06-16 @ 13:26:55
Postat av: Fille

kom heeeeeeem

2007-06-16 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0