STUDENT 2007!!!

Nu är allt över! Och det är med blandade känslor man står här som fri, arbetslös, icke studerande!
Men vilken underbar tid den sista har varit!

Det började med mösspåtagning förra tisdagen:
image77
Glada var vi efter att äntligen fått på oss våra tjusiga hattar!

image79
Lotta och jag ÄLSKAR våra mössor =P

image78
På kvällen blev det utgång med (nästan) hela klassen (och min cykel =P) Det var jättekul, trots att vi var typ de enda i hela stan som gick ut =)


På fredagen den 1:e blev det äntligen dags för den stora balen!! =D
image80
Min älskling hade åkt upp bara för att kunna gå på balen med mig!! visst är vi eleganta =)
Speciellt loves fluga och maggördel (det är jag som sytt dem =P)

image93
På väg in i Louis de Geer =)

image91
Vi försökte oss även på en vals! det gick väl sådär.
Senare på kvällen bjöds det även på underhållning från Kalle Baah och Govenor Andy, till Loves stora glädje!

På söndagen var det dags för den traditionella studentbrännbollen. Det var kul, trots att vi förlorade alla våra matcher =P
image81
Vi är Bandidos! dock kanske mer skrämmande utanför plan än på den =P

image83image82















Vi var Stenhårda!!!

image84
Men hårdast var ändå Helena! =P

image85
På kvällen blev det utgång igen...till Strömsparken och vidare till Otten, som var ovanligt fullt och kul!

Studentveckan bestod av en hel del festande, vilket jag tyvärr inte orkar lägga upp bilder på.
Men på Torsdagen var det äntligen dags för utspringet!! =)image86
Det började med champagnafrukost i det gröna! underbart lyxigt!! =)
image88image87
















Sedan var det middag med lärarna! Där bjöds det även på underhållning av någon slags kändis.
Sofia passade på att spräcka tjolen i en gogo (på en stol!!!). även vår mentor Johan (i röd trjöa på andra bilden) svängde loss uppe på stolen =P

image89
Nästan hela klassen! kommer sakan er!! =/

image90
Äntligen dags för utspring!! =D

image92
Sjung om studentens lyckliga dar!! =D

image94
På väg upp på flaket som skulla ta oss hem till släkten! =) En lugn och säker åktur med mickans pappa blev det (trots att han förlorad körkortet så många gånger =P) Fille, Åsa och Helle var naturligvis också med!

Studentdagen avslutades med utgång till Hugos som var väldigt kul! =)
Och idag hade vi avslutning i kyrkan, så nu är allt över...=/
Det har varit en vääääldigt lyckad student på alla sätt!
Jag ska bevara min studentmössa mycket väl nu. (den kan ju bli värdefull om nåra år, då det finns många i klassen med fotbollsproffpotential =P)
Måste bara skryta lite med att jag fick ett stipendie också...=D
så nu slipper jag leva på vatten och bröd i åtminstone en vecka, sen är det ut i det hårda arbetslivet som gäller....eller nåt =P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det känns så sorgligt men vi har haft en underbar vecka verkligen :D ! Grattis igen till stipendiet och hoppas du blir mer troende nu som tack, för det var väll nått kyrkligt:P? PUSS påre

2007-06-09 @ 00:34:30
Postat av: åsanisseedlund

Ja gud vilken perfekt avslutning det har varit. Men känns sjukt att aldrig gå tillbaka till skolan mer. Vi måste hålla ihop =)

2007-06-09 @ 12:38:02
Postat av: Fille

Jahaja, nu är det slut... Och du bara överger oss genast... Får väl se hur vi klarar oss..

2007-06-10 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0