Ät mindre kött!!!

Idag höll jag mitt tal =D
Trots att jag igår hade beslutat mig för att inte göra det...
men Sylve hota med stryk, så jag tänkte att det nog var bäst att lyda!
Och, vilken succé det blev!!
Alla svor på att aldrig ta i en köttbit igen!!
eller inte...=P
Men jag fick mvg iallafall, så jag är glad ändå!

För övrigt har det inte hänt så mycket idag..
Solen har förnöjt dagen och Fille förnöjde mig med en kladdkaka =D

Jag känner mig som en riktig vinnare idag ; )

image55
Jag är helt enkelt bäst!! (det är alltså jag som står högst på pallen)
Och inga kommentarer om att det bara är två deltagande...=P


Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle inte klara av att inte äta kött. Dessutom tål jag inte sojaprodukter och sånt..
Kött är för gott :P

2007-03-13 @ 19:07:53
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0