bläää....

Sitter och försöker skriva ett tal!
Om varför man ska äta mindre kött...
det går väl sådär om man säger så, jag har inte alls lust att hålla tal!
Sylve vill ju att man ska gorma och vifta med armarna och helst av allt fälla en liten tår på slutet...
inte lätt att leva upp till alla krav..

Har iaf haft en bra helg!
Fredagen var jävligt skoj, så roligt har det inte varit på länge...
sen att man mått halvtaskigt hela helgen är ju smällar man får ta! =P
har har ni nåra bilder!

image51
Vårt söta födelsedagsobjekt! Hon blev väääldigt glad för den fina trosan hon fick av oss =)


image50
Jag undrar vad det är för spännande Mickan just avslöjat =P


image52
Moa flörtar med pojkarna....och Rebecka såklart!


image53
Oerhört kärleksfullt blev det i fotöljerna =P


image54
Jag ersatte min älskade med min "lilla" vinflaska =P


PS. Är det nån som har ett bra motargument till varför man inte borde äta mindra kött så go ahead!

Kommentarer
Postat av: RAGGE

KÖTT Ä GÖTT!!

2007-03-12 @ 14:46:37
Postat av: Anonym

kött=mums!

2007-03-12 @ 22:05:01
Postat av: RONNY & RAGGE

HÄSTAR ÄR BÄST PÅ MACKAN! HÄSTBURGARE TILL LUNCH MUMSFILLIBABBA!!!!!!

2007-03-16 @ 12:16:43
Postat av: emilia.

ja.. ronny och ragge var väl för övrigt de som sjöng "vi ska köra, köra fort som fan.." miljön är ingen prioritet med andra ord. hemkört och lingondricka till grabbarna.

2007-03-22 @ 01:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0