Ensamma Emma!

Sitter här och känner mig övergiven och melankolisk =/
Anledningen:
Jag saknar min Love!! och det är fortfarande över två veckor(!!) innan vi får ses!!! =(
Dessutom vägrade han svara på mobilen idag så jag trodde han hade dött i en tragisk bussolycka!

Måste passa på att klaga lite på att han åker runt mig!
Istället för att åka raka vägen från Halmstad till Skavsta (och då naturligtvis ta en sväng förbi Norrköping)
åker han till Karlstad först och sen till Skavsta!!
Snacka om att ta en omväg för att slippa träffa mig *Snyft* =P
Vem vill åka till Karlstad föresten?!!? Det ändå roliga där är väl dialekten...;)

Men jag älskar honom ändå, trots att han så tydligt undviker min vackra stad =P
Hoppas bara att inte flyget krashar eller att han ramlar ner från en sten i Schweiz!!
(Fan jag kommer bli en redig hönsmamma när jag blir stor...och får barn)

För alla som har bristande geografikunskaper (Fille) följer här en fin karta =D
image44

Förövrigt måste jag tillägga att jag tog årets första cykeltur idag =)
Det var härligt!!!
.....de 10 första metrarna..innan solen gick i moln och mina ögon började spruta tårar =P


image45
Älskar dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Fille

Mohahaha, nu inser jag varför du tror (VET!) att din pojkvän inte vill träffa dig;)

2007-03-05 @ 22:10:15
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se
Postat av: jag

hallå varför åker han inte genom jönköping? :D

2007-03-06 @ 08:42:04
Postat av: Anonym

tjaaa...han kanske trodde att det skulle bli närmare att åka genom Karlstad =P

2007-03-06 @ 21:27:09
Postat av: åsa

Hahahahahaha vilken fin liten karta du målat ;D

2007-03-07 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0