Helg!! =)

Vilken härlig dag!
Jag har varit ledig hela dagen =)
Eller ja...ledig och ledig...jag TOG mig ledigt!
Hade bara en onödig miljöpolitikslektion...blää!
Jag kom på en lysande liknelse idag:
"Miljöpolitiken är som Sunset Beach, man kan komma lite då och då utan att ha missat ett dugg!"

Så idag har jag jobbat lite med projektarbetet och bakat =)
Jag kände att det var lite väl länge sen jag ängnade mig åt mina tantfasoner!
Det är underbart vårvädet idag också! tjoho!!
såg lite snödroppar som druttat fram också =)

Ikväll blire party party!!
Kanske skulle ta med lite bullar till lotta för att höja festfaktorn! =)

image48
Igår kom jag på hur rolig Åsa ser ut på den här bilden =P
(nej jag är inte blind, att jag ser dum ut har jag sett sedan lååångt tillbaka, har bara aldrig tänkt på Åsas min tidigare)
Åsa och jag kanske är släkt =P


image49
Ikväll ska fira denna vackra skapelse! =)
är det en köttbulle hon har i munnen!??!


Kommentarer
Postat av: FIlle

Att du glömde bullarna var en riktig besvikelse!!:P

2007-03-10 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0