I väntan på Love..

Nu är det inte många timmar kvar...två på sin höjd!
Hoppas jag iaf!
I desperation för att bli solbränd (eftersom Love lär se ut som en pepparkaka efter två veckors baröverkroppsklättring i solen) gick jag och solade..
På törnrosa, som jag svor att aldrig mer gå till eftersom jag, efter förra gången jag solade där, var orörbar i en vecka efteråt pga den fruktansvärda brännan.
Tyvärr har liknande effekter uppstått denna gång också!
Så jag sitter här och känner mig febrig; jätte frusen, men med brännande hud...brrrr...
Men snart kommer Love och då blir jag varm inombords också =)

hmm....nu borde dom ju ha landat för åtta minuter sen..
varför ringer han inte!??!!
Tänk om det har hänt något :'(
Jag är en mycket hispig människa ibland asså!!


Kommentarer
Postat av: Fille

På allvar??? Blev du jättebränd IGEN? Det är ju nästan lite komiskt:P Men hoppas ni har det bra i alla fall!:D

2007-03-22 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0