Inte nationella Emma-dagen...

Idag har inte världen varit på min sida, det är ju en sak som är säkert!
Det började med att jag var tvungen att åka in till skolan bara för en fjuttig föreläsnings skull...
Sen hade jag tänkt att passa på att gå till friskis o få mig ett uppfriskande gympapass...men NÄNÄ!
Mitt Friskis kort hade nämligen gått ut!!! ='(
Så tji fick jag!

Det var bara att börja trampa hemåt igen!
Då drabbades jag av nästa stora motgång...PUNKA!!!!
Ironiskt nog precis samtidigt som Led Zeppelin börjad ljuda i mina öron "Oh oh You don't have to go! oh oh oh...."
Fuck off!! det var PRECIS det jag var tvungen att göra dom typ 2 sista kilometrarna!
Inte nog med det...jag var redan när jag lämnade Friskis i stort behov av en visit på damernas...

När jag äntligen kom hem var jag tvungen att stressa ut i skogen och springa lite (eftersom det inte ville sig med gympan) och eftersom jag var så arg på Friskis så tog jag mina fina aerobicsskor på mig...
Dom var inte riiiiktigt så fina efter lervällingen i skogen =P
Innan jag hann springa klart blev det nästan mörk också så jag var skitskraj att jag skulle bli våldagen av en affärsman eller bortrövad av en egen företagare =P

Det är inte lätt att vara kvinna alltid!
Inte ens på internationella kvinnodagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0