Lovehunter!!

Har precis kommit hem från en fartfylld biljakt efter mina älskade!
Loves flyg kunde nämligen inte starta från Skavsta pga av dimman (det var ett mesigt plan må jag säga!!)
...så dom var tvugna att starta från vår kära flygplats istället!!
Och vad ser jag och Lotta när vi är på väg hem från Willys om inte tre stycken flygbussar som kör i riktning mot flygplatsen!
Och min Love var i en utav dem!!!!
Så Lotta drampade genast gasen i botten och gav sig efter dem!!
Det blev en fartfylld resa....fast bussarna körde natruligtvis fel, så vi fick vänta på dom vid flygplatsen ändå =P
Så där stod jag på flygplansparkeringen och bara väntade på att min älskling skulle anlända och springa rakt i armarna på mig =)
Men naturligtvis körde bussarna direkt ut till flyget på landningsbanan...
så jag stod där alldeles övergiven och okramad....=(

Love hade iaf fått se en skymt av mig, så det är ju något....
Jag hörde dessutom fflyget lyfta nyss...det är ju också något....
FAN va det är jobbigt att det fortfarande är två veckor kvar tills vi ses igen!
Nu måste jag dessutom sitta och vara orolig (för att han befinner sig 10000meter ovanför marken)
 i några timmar till....

Lotta o jag fick föresten träffa Kappe på Willys och det är ju inte så ofta det händer, så det var trevligt!
Han försökte inte pracka på oss nån mjölk denna gång iaf, dock lite mobiler =P

Slutligen måste jag återigen citera min kära svenska lärare Sylve
(vet i och för sig inte om det har hänt nån gång tidigare men ändå...=)
Sylve: "Jag har inga känslor eller upplevelser, jag är ju man!"
det var iaf nääästan så han sa...HAHA!

image46
Jag får väl fortsätta på mitt fina målande då =P




Kommentarer
Postat av: FIlle

Vilken konstnär!!:D

2007-03-07 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0