Segdag

Idag har det varit en mycket seg dag!
Jag och pappa har suttit och lyssnat på Uffe och jag har läst Uffe =P
Jag säger som en 2åring på mammas dagis sa till henne "Pappa och jag gillar Uffe!" =D
snacka om att sträcka sig över alla generationer....duktigt Uffe!

Sen blev jag lite väl depprimerad av mitt slappande och bestämde mig för att gå en promenad i det soliga vackra vädret!
Tyvärr tyckte nog inte solen att jag var lika vacker som jag tyckte att den var...
den gick nämligen och gömde sig bakom några moln när jag kom ut...=(

Igår var vi iallafall hemme hos Fille och firade henne genom att bl.a. tvinga i henne 19st dooleys-snaps!
Jag var dock vääääldigt snäll och hälde yttepyttelite i varje glas...vi ville ju inte ha en "Socialen" i repris...=P
Inte för att det hade behövts eftersom vi redan var hemma hos henne, men det kanske hade fått bli amnulansen istället denna gång...
Dessvärre blev det inte så livat som kunde ha blivit, eftersom Filles DUMMA cd-spelare förstörde "Parta med Pimpish 1" (min oerhört bra party skiva)
Med den försvann även chanserna att höra Oh la la...och inget riktgit party utan den =P
Jag fick iaf köra Sylve dansen till sextisju, sextisju och bugga me Robin =)

För att ni som inte var där ska få en inblick i kalaset följer här några bilder!

167597-42
Fille, inne på sin kanske fjärde shot...hon var så mesig att det nästan tog henne hela kvällen att få i sig alla 19 =P


167597-43
Robban visar sin vackra sida tillsammans med Sushi o Pushi eller nåt....


167597-41
Lotta försöker desperat få hångla med åtminstome 1 människa...Per ser inte lika road ut =P


167597-40
Johan, Åsa och Helena har bestämt något fuffens för sig =P


167597-39
Karin, Sandra och Fille blir väldigt avundsjuka för attt inte dom får vara med....
Eller kan det vara för att min party-cd blev så brutalt förstörd?!?!?!


167597-38
Jag och Robin =)

Kommentarer
Postat av: Fille

Skyll inte på min cd-spelare, det är sin skiva som är knä'pp!!:D

2007-03-04 @ 19:03:32
URL: http://feliciaalsbjer.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha ja du vad har vi för oss egentligen. Jag måste hålla nån väldigt intressant liten mystisk sak i handen. :D Nja Fille måste nog också skylla lite på din cdspelare eftersom min underbara skiva inte heller fungerade! Där försvann ännu en chans att lyssna på Ohlala jag vill ha dig! & Lotta, du har ju alltid mig haha.

2007-03-04 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0