Smuckert!

Borde sitta och plugga lite Miljökunskap...
speciellt efter att jag räknade ihop min poäng på betygen igår och insåg att jag kanske ändå skulle sattsa på en karriär som Civilingenjör...
problemet är bara att jag måste läsa Kemi A och Fysik A och B....lite väl jobbigt kanske...
men man skulle tjäna massa pengar!! YEAH!!

Har dessutom bestämt mig för att göra minilumpen
jag ock Åsa =D
Sen ska vi bli dom första kvinnorna som klarar jägarutbildningen =P

Igår var jag o köpte min balklänning!!!! Jippy!!
Dessutom tvingade jag Love att gå med mig, så nu slipper man annonsera på blocket!
Nu måste man bara träna upp sig så man är tillräckligt fit för att klara valsen ;)
(Föresten hur säger man fit i plural?!?!?)

idag råkade jag bli kär när jag gick på stan också!
Hon var vit me röda prickar...mmmm...=)
Synd att man inte har några pengar.
Men Fille: hon är ändå min!!!

Nu ska jag käka!

Saknar min Love =(

Kommentarer
Postat av: Fille

Vi får väl se... Får se henne först, sen kanske vi får slåss om na.

2007-03-04 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0