Sovmorgon!

Underbart vårväder!
Varit ledig i två dagar och går knappt i skolan idag!
NAJS!
Ikväll ska man på veganfestival då!
det ska bli spännande, speciellt eftersom man får mat =P

Annars har jag inte gjort mycket dessa dagar...
jobbade med projektet i förrgår =)
städade hela huset igår =S
Sen har jag sytt en skitsnygg klänning också! =P
Och insett att jag borde designa ett eget klädmärke..hehe!
image56
Fin va? ; )

Och nu är det bara 5 dagar kvar tills Love kommer hit =D
Han har kapat dredsen, så får se om jag känner igen honom =P
Aldrig mer vill jag vara ifrån honom så här länge!!


Nej nu är det nog dags för en fin bild på Åsa igen =D
image57
En riktig klassiker!


Kommentarer
Postat av: ÅSA

HÄÄÄÄÄÄÄMND!!! VÄNTA DU BARA!

2007-03-16 @ 12:15:15
Postat av: Fille

Det blidde ju ingen mat ju:(

2007-03-18 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0