Vårkänslor!

Min dag började inte bra alls!!
Jag drömde nämligen en massa skumma mardrömmar om att min miljöpolitikslärare styckmördade Fille o Robin och lät dem fräta sönder i syra! Riktigt läbbigt!
Min lärare må vara trög, men jag hoppas att ha inte är en sån där mördare!
Det var bara för att jag var tvungen att sova ensam, utan "Love - the Superman"!

Idag har jag ätit glass på Halvars!!
Det kändes kolosalt vårigt och var GOTT!!
Åsa var tvungen att köpa två glassar bara för att genomlida den härliga vårdagen...har jag nämt att hon är konstig..?

Hela eftermiddagen har jag vartit jävligt duktig.
Först var Fille och jag på friskis och svettades..
Sen har jag ägnat hela kvällen till att söka sommarjobb! Bravo Emma!
Totalt blev det fem jobb i Norrköping (eller ja...typ ute i tjottaheiti) och två i Halmstad.
Dessutom var jag på Bik Bok och lämnade mitt CV idag!
Jag känner att det börjar finnas hopp! =D

Nu ska jag ringa till Love och tjata på honom att han borde ringt mig för länge sen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0