Våt!!

Idag fick jag punka på cykeln...IGEN!!!
Så jag fick gå hela jävla vägen hem från skolan!
En sträcka på uppskattningvis 6km..stackars mig!!=P
Det faschinerande var att under denna tid det tog mig att gå hem hann det både regna, hagla OCH snöa!
Imponerande moder jord!!

Sitter här nu och tycker allmänt synd om mig!
Jag måste förövrigt skriva en kulturartikel om Uffe tills på onsdag...
Sen är det forfarande TVÅ hela dagar tills Love kommer! =(

Men ikväll ska jag över till Lotta o bubbla o dricka vin! YEAH!
Vi är nämligen lediga imorn! trevlans!
Dessutom förgade jag håret i lördags och vad kan vara mer uppfriskande än det =P
Inte nog med det är min söta syster här och kanske ska göra chokladbollar..mums! =D

Så nu känns tillvaron lite bättre!
Adios!

image58
Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0