Kristi flygfä helgen

Igår kom jag hem igen efter en spännande helg i Halmstad.
Love hade planerat två överraskningar och så fick jag en ettårspresent =)
Den ena överraskningen bestod av en campingtur till Ugglarp. Tyvärr hade vi lite otur med vädret så det var ett rent under att tältet (och vi) stod kvar på samma plats efter nattens stormvindar och regnoväder.
Trots att vi fick dela det lilla tältet med en massa packning och loves gitarr och att jag sammanlagt kanske sov två timmar under natten, så var det en mysig upplevelse.

Den andra överraskningen var en sång som han skrivit som handlade om oss...=D
Den var väääldigt fin och jag uppfyllde till och med hans önskningar och började snyfta när han sjöng den ; )

Presenten var ett par klätterskor!! Yeeaahh!
Det är verkligen en investering i vårt förhållande! =P
Jag har redan klättra in dem, två gånger.
Något som är ganska smärtsamt med tanke på att skorna nästan är mindre än mina fötter, alltså måste man typ använda lupp för att se dem..ha ha!

Det var inte kul att komma hem, då jag hade en massa skolarbete att avklara. Men nu har jag lämnat in ett arbete och avklarat min eng-redovisning, så nu ska jag bara hålla mitt högtidstal till Charlotte imorn på svenskan också, sen är jag FRI!!!! fan va gött!!

Här har ni lite bilder från helgen:
image71
Love och jag hittade en fin strandplats att slå upp vårt tält på.

image72
Dock blåste det lite, så vi fick kura ihop oss i ett litet vindskydd.

image73
Love plinkar på guran i tältet. dessvärre tog hans lilla vän upp stor plats när vi skulle sova...

image74
Otroligt nog stod tältet kvar även efter natten stormande.

image75
Wow, kolla spiderwoman =P

image76
Lika tråkig som vanligt var bussresan hem, men vacker värre var det vid vättern.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Kul att du hade det kul i halmstad...Så mycket spänning och upplevelser kommer du att få uppleva varje dag om du flyttar dit!!! Den där Love verkar riktigt go! Fltyya ner till honom så får du det nog jätte bra!!!

2007-05-23 @ 22:54:10
Postat av: Åsa

LOVAR ATT DET ÄR LOVE SOM ÄR DEN HEMLIGA BEUNDRAREN! Du kommer inte få roligt i halmstad du kommer bara sakna oss!! :)

2007-05-28 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0