Värsta klippet!

Igår gjorde jag mitt livs bästa affär! =)
Hamlstad tur och retur för 228 spänn!! TJOHO!!! =D
Har kanske fått jobb i Halmstad också..så det kanske bli där man spenderar sommaren i år då =)
..om inte mina vänner binder fast mig här hemma!
(okey det kanske var lite väl självgott att tro att dem skulle sakna mig så mycket =/ )
 
Förra helgen var Love här o förgyllde stan, vilket var lika trevligt som vanligt...
fast denna gång firade vi även vår ettårsdag <3
(på tal om det skojjade mamma inte om att hon tycker att vi borde gifta oss...idag gav hon mig instruktioner om hur lätt en vigsel är att fixa till snabbt i en rättssal innan vi åker utomlands...hrm)

tyvärr blev väl valborg inte lika lyckat som förra året..för någon..
Jag tror speciellt Åsa saknade förra årets hårige sängkamrat =P
(har ett fint bildbevis till detta, men vill inte riskera livet...)

Nu ska jag över till Lottis o bränna kött på bål!
Baj baj!

image69
Gamla Alanya minnen =D

Kommentarer
Postat av: Fille

Klart vi binder fast dig!!!

2007-05-05 @ 17:36:06
Postat av: åsaflåsa

Vems alanya kort var det där? :D Har inte sett ju. Och jag skulle gärna se bildbeviset själv fast inte på bloggen haha tack tack jobbarkompis

2007-05-06 @ 21:09:08
Postat av: helena

paaaartyy!! :D lämna oss inte emma =(

2007-05-07 @ 22:06:00
URL: http://helena0.blogg.se
Postat av: Estelle

Härlig bild!

2007-05-08 @ 19:23:03
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0