Emma i männens värld..

...japp så är det alltså på mitt jobb! Bara en massa gubbar =P
Men det är faktiskt ganska schysst att gå o plocka spik o skruvar hela dagarna =D Det är varken stressigt eller speciellt långtråkigt, så jag är dritnöjd!! Det jobbigaste är cykelturen dit =P
Tyvärr vet jag inte om jag får bli kvar på mitt jobb eftersom chefen drog in mig på kontoret redan första dagen och förklarade att han sökte någon som han kunde ge fastanställning och som alltså ville stanna där ett tag...och jag har ju inte tänkt stanna mer än några månader, men vi kan ju alltid hoppas att han vill ha mig ändå =D

Det jobbigaste med jobbet är att jag inte förstår vad folk säger...jag har inte kommit in i norskan än alls...
När en kund kommer och frågar mig nåt säger jag först "va?" för att jag inte hör vad det är dom säger. Sen förstår jag ändå inte vad det är för sak dom frågar efter eftersom det inte heter samma på svenska och då ber jag dom förklara vad det är dom vill ha. Sen inser jag att jag ändå inte kan något om byggprylar och ber dom fråga någon annan istället =P Hehe...jag tror iaf att jag gör lite nytta ibland kanske... Mitt kvinnliga sinne innebär ju att jag har en stor känsla för detaljer, så jag piffar till det lite i skruvhyllan ;o)

Annars händer det typ ingenting. När jag kommer hem från jobbet är jag så trött så jag inte orkar med nåt (jag har ju trots allt inte jobbat på typ ett halvår...) Dessutom känner jag ju ingen här så jag har ändå ingen att va med..=P
(oj nu lät det som detta var mina vardagliga rutiner...har ju trots allt bara jobbat i två dar....)

Nej om man skulle ta o gå en liten promenix....åtminstone in till vardagsrummet o slå på tvn ;)

Hade!

Kommentarer
Postat av: lottis

men du ville ju inte va me mig :(

2008-04-08 @ 23:15:12
Postat av: Fille

Vad liiiiiite du skriver!!!:(

2008-04-17 @ 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0