Greit!

Idag har det varit ännu en trevlig dag!
Jag gick upp slappade och njöt av ledigheten som snart kommer ta slut =P
Sen bestämde jag mig förr att åka till Friskis&Svettis för att se om dom kanske behöve några funktionärer eller värdar....Och det behöve dom!!!!
Så nu ska jag kanske jobba där 1.5h i veckan och så får jag gratis träningskort! Det är ju hur gött som helst!
Annars hade jag behövt köpa halvårskort som kostar 1900norska!!! och eftersom jag inte ens ska vara här ett halår så känns ju det lite onödigt! Så nu är jag skitglad för det också!! =D

Något lite jobbigare blev det när jag tänkte att jag skulle ta cykeln till mitt blivande jobb för att se var det ligger o så. Det visade sig vara uppförsbacke hela jävla vägen (typ5km)... Jag lyckades inte ens komma fram eftersom jag tyckte att jag redan cyklat så länge och trodde jag kommit fel =P Så nu får vi väl se hur det går med cyklandet varje morgon. Man får väl trösta sig med att det är skönt när man cyklar hem. Jag ska göra ett nytt försök imorn och se om jag hittar rätt =)

Annars har det inte hänt så mycket vad jag vet. Två av tjejerna som bor här håller bo att flytta ut just nu och Lotta ska flytta in hos dom om en månad typ, så då blir man ensam kvar här med galningarna =P

Men nu känns det iallafall som om det kommer bli riktigt bra det här hela med Oslo. JAg har jobb, jag har en cykel och jag har kanske ett gratis friskiskort. Vad mer kan man önska sig liksom =P

Försökte ringa Love idag o se om dom hade kommit fram till Köpenhamn än, men dom var tydligen inte färdiga med sin lilla promenix än... =P Flumt det där. Vissa på skolan hade i upptrag att inte säga ett ord på hela veckan... haha, det hade ju nästan varit ännu jobbigare...

Nej nu ska jag gå in och se ifall jag kan betala Lottas räkningar. Det ingick tydligen i paketet nu när jag lånar hennes rum..........och hennes kläder =P

Hade!
KosKos potatismos (o fan va gott...när jag fått lön ska jag köpa pulvermos!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0