Idag är en dritgøy dag!!!

Efter att jag fått jobb, började jag fundera på hur jag ska ta mig dit varje dag, eftersom det är drygt 4km och för långt att gå. Dessutom skulle jag känna mig så slö om jag åkte t-bane. Så då fick jag den lysande idén att köpa en begagnad cykel på finn =) (vi var föresten inne på finn igår och försökte hitta någon som ville ge bort kattungar eller en hamstar eller fågel....=P)

Jag hittade iallafall en cykel för 400spänn och hade inget bättre för mig än att åka och kolla på den....
...Och den var skitfin faktiskt! behövs bara lite luft i däcken och lite bättre lysen =)
Så nu är jag glad igen! Jag märkte när jag satte mig på cykeln hur mycket jag har saknat att cykla.
Jag har ju trots allt varit ifrån min (eller annas då) cykel i över en vecka!!!!

Så nu kan det nog inte bli så mycket bättre!! Och Love har förhoppningsvis gått klart till köpenhamn på fredag så då får jag snacka me honom igen =D

Nu ska jag nog fira lite, bara jag och en film på min lilla dvd och lite popcorn. Får se hur det nu går i en lägenhet med för nuvarande 6 personer till..........

Kommentarer
Postat av: Anna

saknar du roger? hehe

2008-04-02 @ 22:14:05
URL: http://smuckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0