JAG HAR FÅTT JOBB!!!

Dagen idag började bra! Jag gick upp och såg slutet av matchstickmen (vi började se den igår, men sen segade alla ur och ville inte se klart den...) Sen svängde jag loss lite till Job2Do medans jag fixade iordning mig och rotade igenom Lottas garderob efter några anständigt "Gåpåintervju"-kläder =P

På vägen till t-banan så blev jag påprackad omega3 tabletter som bara kostade 63kr/månaden. Dum som jag var kunde jag inte säga nej. När jag sa att jag hade brottom och var på väg till en intervju, så försökte försäljaren även pracka mig ett jobb som: gatufärsäljare. Jag sa att han gärna kunde be chefen slå en pling till mig och skyndade vidare...

Väl framme på personalhuset, så hann jag knappt hälsa på min blivande kontaktperson (eller vad man kallar det) innan hon sa att hon kunde ge mig jobbet! YIPPY!! Tyvärr hade jag missförstått en del och tydligen sökt två butiksjobb, så jobbet jag fick var inte det efterlängtade i en skobutik, utan i en butik som säljer byggprylar typ...
Så nu ska jag alltså stå och plocka småspik och träpluggar hela dagarna, men vad fan gör det!?!!?
 Jag har ett jobb! =D Och det är heltid dessutom! =D

Nu ska jag bara se om adecco kanske kan fixa mig ett litet "dåochdåpåhelgerna"-jobb =P

Efter mitt möte på personalhuset tänkte jag gå och leta upp Friskis&Svettis eftersom det också skulle ligga i Majorstuen. Men jag måste gjort en felkoll på gulesider (igen.....) för jag hittade varken gatan eller mitt mecka =P Så nu sitter jag här med Friskisabstinens och försöker stilla den med lite turkiskpeppar =P
Jag hade tänkt försöka få dom på friskis&svettis att vilja ha mig som funktionär så jag kan träna gratis och slippa betala närmare 2000kr (!!!!!) för att få träna hos dom i några månader... Men nu när jag kommer tjäna kanske 16.000norska efter skatt, så kanske jag kan tänka om ;o)

Nej nu måste jag komma på nåt som jag kan ägna mig åt fram tills på måndag då jag börjar...Nu när jag inte måste söka jobb hela dagarna...Om nån vill komma hit och hälsa på så är det fritt fram!!! =D

Hade!


Kommentarer
Postat av: Fille

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!:D:D:D

2008-04-02 @ 17:12:51
Postat av: Helena

Va roligt =D det verkar väl vara ett bra jobb!! Puss&kram

2008-04-02 @ 18:14:07
Postat av: Anna

om det ordnar sig för mig på jobbfront och så, kommer jag ANTAGLIGEN flytta till göteborg i slutet av april :D då kommer vi bo nära (host, närmre) varann! då kanske jag kan hälsa på dig och du kan hälsa på mig, woho :D kraaamar

2008-04-02 @ 22:11:36
URL: http://smuckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0