Nu börjar det hända grejjer här...

Halloj!!

Igår när jag gick upp var allt skit. Först tänkte jag att jag skulle vara duktig och tog därför T-bane ut till Songsvann för att springa lite i den fina skogen. Tji fick jag! Det var snöslaskeblask och is i hela spåret, så jag fick trumpet vända om efter fem minuter =P

Men efter det så artade sig dagen iallafall lite bättre. Först ringde dem från Personalhuset i Lillström och ville att jag skulle komma på intervju =) (personalhuset är alltså ett bemanningsföretag typ..) Dock var jag där idag och fick inte direkt nåt jobb på direkten. Men idag ringde dem från Personalhuset här inne i stan. Så imorn ska jag dit angående ett jobb i skoaf'fär i Oslo centrum! YIHA!! värsta drömjobbet...Tyvärr är det inte heltid så det är ju lite pissigt, men man kan ju alltid ta ett till jobb. Sen var jag även på Adecco idag och där ska det tydligen vara lätt att få jobb också =) Jag funderar på att bli barnhageassistent =) Det är ju kul och kräver ingen utbildning här =)

Som sagt var ser det lite ljusare ut på jobbfronten så det är bara hoppas på att jag får nåt bra jobb snart så jag kan spara pengar till Thailand i höst =P

Det tråkigaste just nu är att Love är ute på nåt skumt skolprojekt. Dom ska typ gå från skolan in till Köpenhamn, vilket ska ta hela veckan typ. Dessutom får dom inte ha några mobiler med sig så jag kan inte prata med honom på hela veckan! Vad är det för *&=¤!" skola han går på egentligen....flumt! =P

Nu ska jag kanske gå och umgås lite med mina kära rumskamrater (och så Glenn då som jämt är här...)

Kos o Klem!!!

Kommentarer
Postat av: Fille

Wohoo! Hoppas du får alla jobben!!!:D

2008-04-02 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0