Segsöndag!

Nu börjar det bli riktigt segt att bara gå runt och inte göra nånting här....
Igår städade jag nästan hela lägenheten och diskade efter andra...=P
Idag flyttade jag in mina grejjer i "mitt" vardagsrum och städade Lottas rum. Nu är det liksom inte så många mer ställen kvar och städa på. Dessutom regnar det så jag känner inte för att gå ut...så då blir det datorn igen..

Dock är jag inte helt nöjd med mitt rum. Det är väldigt opersonligt, så om nån har nån fin planch eller nåt så får ni gärna skicka hit den =D

Nu är det iallafall bestämt att jag ska börja jobba som värd på Friskis en gång i veckan. Jag får typ stå i reception och fylla på papper o sånt i gymmet. Det ska bli kul! Och så får jag ju gratis träningskort också! Och det ska jag bannemig utnyttja ordentligt eftersom jag inte direkt har några andra intressen här i Oslo..

Jag tänkte att jag kanske skulle ta o baka nåt, men eftersom jag inte har så mycket grejjer här skulle det betyda att jag måste sno av alla andra, iof har dom snott av mig redan så nu jävlar!! =P

Fy så tråkigt....ajja! Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0