Dumme jävel...

Har fått lite hinter om att börja skriva blogg igen från ett håll...
Nu lovar jag ingenting men kan ju alltid försöka.
Övertygad blev jag när jag upptäckte att nära tappra själar fortfarande går in här och kollar då och då om jag skrivit nåt nytt, så nu är det väl dags då.
Sen sist har det inte hänt så mycket. Har varit iväg i Asien i typ fyra månader, varit hemma i någon månad nu och planerar att flytta till grannlandet i väst snart (typ om nån vecka) =)

Får se hur det går med detta "bloggandet" nu då. Läste för första gången "BB"s blogg idag.. man kanske skulle bli nästa kändisbloggare =P

Okey, nu har jag inget mer att skiva om. mitt liv står still just nu fram till onsdag då Love kommer...

Frysta blåbär is the shit!!

Kommentarer
Postat av: Anna

"Sen sist har det inte hänt så mycket. Har varit iväg i Asien i typ fyra månader" hahaha, inte hänt så mycket? nänä :P

2008-03-17 @ 22:26:46
URL: http://smuckert.blogg.se
Postat av: Jänkarn!

Härligt jobbat Emma. Uppdatera ofta! :)

2008-03-18 @ 23:45:17
Postat av: Jänkarn!

Härligt jobbat Emma. Uppdatera ofta! :)

2008-03-18 @ 23:45:30
Postat av: Mikaela

Jag är värsta trendsättaren :P hihi härmapa :P

Ja, Emma bli nästa blondinbella. Ja ska flölja din väg till toppen :P

2008-03-19 @ 09:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0