Hej igen...

Jag är inte helt nöjd med gårdagens respons på mitt bloggåterupptag...jag hade väntat mig en lite större succé!
(Kan ha att göra med att jag inte sagt till nån att jag börjat skriva igen...ajja)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag började morgonen med min dagliga morgonpromenix (jag har genomfört den två dagar i rad nu, så nu är det väl dags att kalla den så..)
Sedan har jag bara sytt resten av dagen! WHIII!!! Hade ett kort avbrott för att prata djupa saker med sis! =)

Det jag håller på med att sy nu kommer bli ett riktigt konstverk! kanske mitt genombrott som framtida modedesigner!! antagligen...

Idag fick jag även mitt "Advanced open water" dykcertifikat, vilket gjorde mig väldigt glad!
Under de fyra månaderna i Asien lyckades jag och Love nämligen utbilda oss till dykare och avancera ett snätt också!! Jag är mäkta stolt! inte för att det var så svårt men men...

Och imorgon kommer Love hit! härligt!
Jag känner att jag har kommit till en vändpunkt i mitt liv nu (dom tjabblade om det på p3 idag). Sen jag kom hem från fjällen i lördags har livet stått ganska stilla liksom, men nu jävlar!! Först mysigt med Lofen och efter att han har åkt så drar jag till Oslo! Yiha!

Nej nu ska jag fortsätta på mitt konstverk...eller sova...

image107
Jävligt snygg bild bara...

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ett långt och djupt samtal blev det. woho
och klart du kommer slå igenom som designer. du är ju sketabra!
förresten hade jag ingen aning om att love skulle komma förrän mamma nämde det idag i förbifarten sådär. håhåjaja där ser man :)

2008-03-19 @ 00:28:33
URL: http://smuckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0