Impish design

Så var ännu en påsk över då! gött för mig som inte är vidare förtjust i kokta ägg...
Den senaste tiden har varit underbar =)
Love kom hit i onsdags och åkte hem idag, så vi hade hela helgen med varann!
I onsdags kramades vi bara o mös (eller myste...??) På torsdagmorgon vaknade vi upp tillsammans (underbart..) och så skulle jag dra med Love ut på min dagliga morgonpromenix, men han förvandlade den till en morgonjoggingrunda i skogen. =P (Inte konstigt att han blir rastlös när han inte gör annat än att hoppa runt hela dagarna.)
På fredag och lördag så sydde vi. Love fick en typ likadan tröja som jag just sytt åt mig! Så nu har vi likadana tröjor. Ska köpa likadana skiddresser och joggingoveraller också! Man måste ju visa att man hör ihop liksom =P

Fredagkväll var vi med tjejerna och lekte charader och i lördags skulle vi gå ut. Tyvärr blev jag lite "trött" så vi åkte hem efter förfesten istället...oops...Men det var en kul förfest iallafall, (som vanligt när man är hos Robban o Fille)

Nu sitter jag alltså här ensam och försöker komma på allt som jag behöver ta med mig till Oslo. Jag försöker även skriva ett CV och ta med, men min norska är inte den bästa. =P Fille tyckte jag skulle använda de ord jag kan så det blir typ: "Jeg heter Emma och er en svensk jänta, Ackurat ackurat ackurat....." Jag kör nog på svenska istället ;o)

Imorse hade föresten vintern kommit tillbaka (igen). Eftersom dom inte hade hunnit skotta vägarna när vi skulle skjutsa Love till stationen, (och att vi var lite försenade och att det var pappa som körde) så blev det isrally in till stan! TJOHO!! (Jag minns när vi var små och alltid ville att pappa skulle sladda med bilen så fort det var halt ute...)
Ajja förutom att det är fint när det är vitt så tycker jag att det borde bli vår nu!! Jag blir lite irriterad på det här snöslasket!! Jag nämner inga namn, men han där uppe borde faktsikt ta o skärpa sig nu!!!!

Nej nu ska jag käka fisk eller nåt...

image108
Snyggt va?

Kommentarer
Postat av: joline

det var jättefina tröjor! :) står de för något speciellt? :P

2008-03-24 @ 21:54:13
URL: http://twistandshout1.blogg.se
Postat av: emma

Tack =D Nja, kanske någon liten "var rädd om miljön" symbol sådär...;)

2008-03-25 @ 10:11:33
URL: http://impish.blogg.se
Postat av: Fille

Höhö, jag lovar att CV:t skulle bli väldigt upplysande om du gjorde som jag ville;)

2008-03-25 @ 13:47:16
Postat av: charlotte

ja med tanke på din norska tycker jag du ska köra på svenska :P

2008-03-25 @ 19:31:35
Postat av: Anna

ja dina tröjor är snygga som alltid. men jag väntar fortfarande på att du ska sy nåt till mig. hallå, det har gått några år nu ;D

2008-03-26 @ 00:42:18
URL: http://smuckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0