Impish private slogan making AB

Måste bara lägga till att jag kom på världens bästa slogan till mamma idag...eller ajja den va lite kul iaf ;o)
Det kom till efter att vi käkat upp fisken där nån gång...

Anna kom på förkortningen BH som står för Barbro humor (min mamma heter alltså Barbro för dem som inte fattar...)
Och då kom jag på ett lysande sätt för hur hon ska marknadsföra sig själv!

Nämligen med min slogan - "BH, Barbro humor -  för dig som känner dig lite hängig!"

Är det inte lysande?
(ni får inte få för er att detta bara var ett elakt skämt om mammors hängtuttar, för det var det inte...)

Om någon annan vill ha en egen slogan så hör av er =P

Kommentarer
Postat av: joline

HAHAH! jag tycker det var helt klockrent! ett skämt i äkta jolinestil. ;)

2008-03-24 @ 21:54:52
URL: http://twistandshout1.blogg.se
Postat av: Anna

hahaha, jag skrattade så jag fick ont i magen.
det var en halleluja-moment som kishti skulle sagt :D

2008-03-26 @ 00:44:39
URL: http://smuckert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0