Jobbsök jobbsök jobbsök jobbsök

Hej där!
Då har det hunnit gå två dagar här i lilla Oslo då!
Hittills har jag bara sökt jobb...och inte en endaste liten gutt har ringt =(
Men det har ju som sagt var bara gått två dar, så än ska jag väl inte ge upp hoppet och flytta hem igen =)
Det känns bra med boende och så iallafall nu. Jag får visserligen dela rum med en till, en tag till, men det funkar helt okey än så länge. Man är ju ändå inte så mycket på rummet så..

Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag blev efterföljd halva dagenn igår av en knäpp kille från butan eller nåt. Först skulle han isa mig till hotellet han jobbade på eftersom de behvöde städerskor. Men eftersom jag inte hade med mig mina papper, så skulle han ta mig till personalhuset istället, men dit hittade han inte och så blev jag ändå aldrig av med honom. Tillslut så fick jag fly till Lottas jobb och gömma mig där ett tag =P

Härom dagen kollade jag ju på gamla bilder på lottas dator, så jag tänkte lägga upp en gammal goding.
Men eftersom lottas dator är seeeeg, så blir det ingen bild... ni får kolla på
http://impish.bilddagboken.se istället...

Kos o Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0