I am back!!!

Så har några år gått och utvecklingen har tagit ett språng! inte min asså, men teknologins...
Sitter nämligen på Swebus och skriver! WOW! Helt otroligt! Nu kan man liksom blogga var man än är, hela tiden!
inte för att jag planerar att göra det då...

Nej, jag bara kom på att jag har blivit så himla dålig på att skriva nu för tiden..jag menar överhuvud taget liksom. efter ett år i norge har man ju nästan glömt hur man stavar också.

Som ni alla märker har jag tappat min otrooligt braiga humor som jag ägde för några år sedan...lite synd.
Men då tänkte jag istället att jag skulle publicera min gamla livsverk, från den tiden så jag faktiskt var rolig och hade MVG i svenska :)

Tyvärr har jag inte mina livsverk i huvudet och jag sitter vid fel dator, så ni får nog vänta ett tag innan dom kommer. Är nämligen påväg till Halmstad och sen ska jag vandra i Norge och sen ska jag tillbaka till halmstad och sen kommer jag hem till min gamla dator. Har offrat mitt hektiska liv hemma i norrpan hos ALLA mina vänner...hrm..för att åka ner till min Love, och vad får man reda på...han ska JOBBA imorn med att vika fallskärmar...Hallå liksom, kan inte dom göra det själva...taskigt.
Ajja, nu börjar jag må illa...kan dom inte bygga rakare vägar...och bartteriet är snart slut...kan dom inte fixa eluttag på bussen??

Kommer iaf ihåg ett av mina störta verk...okey, ska inte ta all cred för den..fick hjälp av mina kära författarkollegor Fille och var det Lotta...?? min föråldrade hjärna sviker mig...i vilket fall som helst. Varsågoda!!

En dag på stan:
Först såg jag dig på HM
Detta är a poem
Sen såg jag dig på Bik Bok
Där du köpte ett par flip flop
Sen såg jag dig på JC
Nu är det bara att till Gud be..
Att jag får se dig på teknikmagasinet
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Fille

Yäääh, kom ihåg adressen!:D och välkommen tillbaka, i mig har du iaf en trogen läsare!:D Och det var väl bara du och jag som gjorde de underbart vackra dikterna?:P kramelikram!

2010-08-06 @ 21:56:54
Postat av: va då...Det e ju jag ju?

Jaha... Vem skriver du till egentligen?

2010-08-11 @ 09:24:16
Postat av: Fille

Men hallå, skärpning! Du kan ju inte skriva att du är tillbaka o sen inte skriva nåt mer på flera veckor! Det duger inte, nu när jag har lagt till din blogg i listan att läsas varje dag;)

2010-08-20 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0